Temanın eski haline dönmesinin nedeni partinin bitmesine 1 gün kalmasıdır.

Parti Rehberi

Merhabalar arkadaşlar;
İlk olarak şunu belirtmek isterimki hayal kırıklığına uğradım . :(
Ben bu partinin yıkıp geçiceğini sanıyordum ama  hiç de öyle olmadı, sadece Zac And Kody 'deki gibi izlediyseniz bilirsiniz ,gemide geçiyor .
Ama eğlenceli yanı ayın kaçıydı unuttum ama herkese gitar veriyorlar hemde Membership olmayanlara bile . :) İşte buna sevindiğimi söyleyebilirim.
Neyse lafı uzatmadan ben bütün yayınları birleştirerek parti rehberimde topladım.
İşte rehber:

Yeni Giriş Ekranı:

Yeni parti ile yeni bir de giriş ekranı geldi arkadaşlar işte ekran:

Bence bu güne kadarki en iyi giriş ekranı ya sizce ?

Karşılama:

Oyuna girdiğimizde ise bizleri DJ Cadence karşılıyor:


Bize o saat gibi bişeyi veriyor ıııı sanırım takvim olmalı .
Neyse eğer DJ Cadence'nin dediklerinden bir şey anlamadıysanız gelin çevirelim.
Çevirisi:WOO! Bu Müzik Cruise var! 
Programınızı ödül ve gösteri zamanında deets sahiptir. 
Denizlerde vurdu ve TEKNE ROCK!!
Biraz saçma olduğunun farkındayım ama sanırım Cadence şiveli konuşuyor çünkü dikkat ettiyseniz your yerine ur demiş.
Neyse tavkimi açtığımızda (takvim olarak kabul edilen şey ) karşımıza bu çıkıyor:

İşte hani size yukarda herkese gitar veriliyor demiştimye işte o burda , meğer ayın 24 ünde veriyorlarmış.

Konser:

DJ Cadence ve  Penguin Band konser veriyor bende kaçırmadım, tamda oyuna girdiğim sırada karşılaştım:

Hadi ne söylediklerini tahmin edin .................................. hadi ama...................bu kadar zor deil..............................yukarıda takvimde yazıyor.
Offfff neyse bu gidişle okullar açılınca anca bulursunuz (tahmini süre, bunlara ilk seferde cevap verenler dahil deildir) Best Day Ever şarkısını bunu bulmakta bu kadar zorlandığınıza inanamıyorum . :(

Harita:

Hani sizlere herşey bir gemide geçiyor demiştimye işte o gemi bu gemi :

Bence gemi okadarda kötü deil , ne yalan söyleyim sizlere bunları anlatırken aslında  o kadarda kötü bir parti olmadığını anladım . Teşekkürler ... Neden mi teşekkür ettim çünkü : Bu sayede partinin o kadarda kötü olmadığını anlamamı sağladınız . :)

Yeni İfade:

Arkadaşlar ne yazıkki bu partide bir yeni ifade geldi:


Şimdi yeni gazetede geldi onun yayınını neden yapmıyorsunuz diyebilirsiniz ama onuda Funy Girl 'e bırakıyorum. :)


Çlgn Burak







2 yorum:

Bluebubles0 dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bluebubles0 dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Yorum Gönder

Yorum yaparken kötü kelime kullanmayın ve reklam yapmayın.
Paylaşmak istediğiniz bir bilgi var ise buraya yorum olarak atın.